Wednesday, October 19, 2016

Ninjatrader Forex Interaktiewe Brokers

Makelaarsloon Options NTEcosystem Kopiereg kopieer 2016. Alle regte voorbehou. Die NinjaTrader Ecosystem logo is 'n handelsmerk van die NinjaTrader Ecosystem LLC. Hierdie webwerf is slegs vir opvoedkundige en inligting doeleindes en moet nie beskou word as 'n uitnodiging om te koop of te verkoop 'n termynkontrak of enige ander tipe van belegging besluit. Die wat op hierdie webwerf maatskappye en dienste is nie in ag geneem word 'n aanbeveling en dit is die lesers verantwoordelikheid om 'n produk, diens, of maatskappy te evalueer. NinjaTrader Ecosystem LLC is nie verantwoordelik vir die akkuraatheid of inhoud van enige produk, diens of maatskappy wat verband hou met hierdie webwerf. Futures Trading bevat aansienlike risiko en is nie vir elke belegger. 'N belegger kan potensieel verloor al of meer as die aanvanklike belegging. Risiko kapitaal is geld wat verlore kan gaan sonder kinders finansiële sekuriteit of lewenstyl gedrang te bring. Slegs risiko kapitaal gebruik moet word vir die verhandeling en slegs diegene met genoeg risiko kapitaal moet handel oorweeg. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. View Full Risiko-Openbaringsverklaring. CFTC Reëls 4,41 - Hipotetiese of gesimuleerde prestasie resultate het sekere beperkings, in teenstelling met 'n werklike prestasie rekord, moenie gesimuleerde resultate nie werklike handel verteenwoordig. Ook, omdat die ambagte is nie uitgevoer word, die resultate kan hê onder-of-meer as vergoed vir die impak, indien enige, van sekere mark faktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde handel programme in die algemeen is ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of is geneig om wins of verliese soortgelyk aan dié shown. NinjaTrader Broker bereik Hello Ek gebruik Ninja uitsluitlik en is mal daaroor, ek handel termynmark en ek sou MBT beveel maar as jy gaan na die lys van makelaars hier is die skakel. www. ninjatrader / webnew / pa. ngbrokers. htm Ook het ek 'n tydskrif begin op my euro termynmark handel so check dit uit, is dit genoem my Euro toekomstige handel tydskrif en ek het die video's op my blog as jy wil hê dat die platform te sien live. Merk grafiek is so kragtig, tyd grafiek is nie eens in dieselfde liga. Ek gebruik 610 vir tendens en 89 regmerkie vir verhandeling. Darren www. fxtradingfactory. Hi Darren: Dit is my eerste post, maar ek is nie nuut in termynkontrakte en forex. Ek het probeer MBT en het hul data 'n bietjie anders as die CME tydens nuusgebeure gevind, so is jy seker dit is 'n goeie data om handel te dryf op vir Toekomsnavorsing Ek het gevind dat die Rithmic data is baie beter vir die toekoms. Ek het die data getoets deur 'n makelaar Ek is nie vertroud met www. tradersplatform egter die FX op MBT was redelik goed. Hoe sou 'n mens te werk gaan om verskillende bronne vir verskillende instrument Ek neem sou jy die multi makelaar lisensie Miskien is dit die beste om te gaan deur middel van IB omdat hul API doen termynkontrakte en forex, sodat jy om te bespaar op die sleutel vir 'n makelaar nodig. Gedagtes Hi Darren: Dit is my eerste post, maar ek is nie nuut in termynkontrakte en forex. Ek het probeer MBT en het hul data 'n bietjie anders as die CME tydens nuusgebeure gevind, so is jy seker dit is 'n goeie data om handel te dryf op vir Toekomsnavorsing Ek het gevind dat die Rithmic data is baie beter vir die toekoms. Ek het die data getoets deur 'n makelaar Ek is nie vertroud met www. tradersplatform egter die FX op MBT was redelik goed. Hoe sou 'n mens te werk gaan om verskillende bronne vir verskillende instrument Ek neem aan jy sou. Jy het geantwoord op 'n ou draad vriend, Hierdie vraag kan per e beter antwoord in die Ninja gebruikers forum. Dit is die beste, IMHO, 'n premie data verskaffer vir jou data, en handel oor wat data gebruik met 'n Ninja versoenbaar makelaar. Makelaars soos MB Trading en IB verskaf data vir gratis as 'n diens aan hul makelaars kliënte, en baie kan en gebruik wat gratis inligting vir hul behoeftes. Sulke makelaar verskaf data het sy verskeie beperkings egter. Vir die vinnigste, skoonste ens data, as dié rekening grootte maak dit ekonomies, sou die beste praktyke wees om premie data te koop van 'n data verskaffer wat data as dit primêre besigheid lyn het. en gebruik 'n sekondêre verband in Ninja om die makelaar vir die plasing van ambagte. Jy het geantwoord op 'n ou draad vriend, Hierdie vraag kan per e beter antwoord in die Ninja gebruikers forum. Dit is die beste, IMHO, 'n premie data verskaffer vir jou data, en handel oor wat data gebruik met 'n Ninja versoenbaar makelaar. Makelaars soos MB Trading en IB verskaf data vir gratis as 'n diens aan hul makelaars kliënte, en baie kan en gebruik wat gratis inligting vir hul behoeftes. Sulke makelaar verskaf data het sy verskeie beperkings egter. Vir die vinnigste, skoonste ens data, as dié rekening grootte maak dit ekonomies, beste praktyke sou wees om. crassius. Dankie. Toe ek sê ek het besef hoe oud die draad was. maar ek dink wat ek gevind het van inetrest kan wees om baie termynkontrak handelaars of potensiële handelaars: MB data en IB data is gratis, soos jy genoem het, maar hulle hoef te verskaf akkurate bosluis data in reële tyd. Ninja verkoop 'n bykomende pakket genaamd Kinetick, maar dit is 'n whitelabel van DTN / IK of ten minste 'n soort van 'n soortgelyke tipe data wat loop op ongeveer 50 / Maand. Ten einde hierdie inligting te ontvang, moet jy 'n handel rekening te hê, want 'n CME kwytskelding slegs dan kry jy vir die verminderde fooi van 50 / maand. Ek probeer 'n DTN / IK van 30 dae data, maar tot dusver sien ek nul diffeences sover bosluis data met Rithmic. Ek neem aan dat DTN is 'n goeie vergelyking, want dit bied regmerkie vir bosluis sover die uitruil. In conclusin van my hier verward, daar is makelaars wat ongefiltreerde en akkurate inligting te verskaf sonder om te betaal addisionele fooie. Ek het met NinjaTrader vandag en hulle het bevestig dat as jy die beste van beide wêrelde, 'n FX en Futures seperatly wil, sal jy die verskeie makelaar license. Ninja en Interaktiewe Brokers Ninja en Interaktiewe Brokers My grootste bekommernis is met orde inskrywing nodig, indien Ek plaas 'n bestelling deur ninja 'n OTM gebruik strategie wat sleep tot stilstand kom sluit, en daarna het 'n probleem, dit wil sê die rekenaar vries, verloor die internet konneksie. Sal my eerste stop is geplaas met IB Dit blyk dat sou die geval van wat ek gelees het oor Ninjas bladsy wees, maar ek is op soek na bevestiging, asook enige ander insette. Is jy wil Ninjatrader vir die DOM. Of die grafiek handelaar Ek dink sy groot vir beide van hulle nie. Ek het multibroker en gebruik Ninjatrader met Zenfire hoofsaaklik maar Ive gebruik die DOM met IB en dit werk goed. Stop is gehou op die bediener. Ninjatrader nie crash en selfs meer dikwels is dit net soort van vries vir 30 sekondes. My stop was nog altyd gewerk het as wat verwag is, selfs wanneer Ninjatrader is gevries (gebeur gewoonlik wanneer daar 'n baie van die mark aktiwiteit, soos om nuus tyd). Is jy die handel aandele of futures As termynmark Ek raai Zen-vuur. As jy aandele daytrading dan sy ok, maar as jy oornag hou jy te doen het met die IB koppel. Hoop dit help. Dankie Cunparis, ek hoofsaaklik handel termynmark met IB, I dont hou niks oornag. Ek het nog ander rekeninge wat ek handel aandele en opsies met. Ek het die IB rekening om die opsie van handel Forex ens asook futures hou. Die DOM is groot, maar die belangstelling het ek in Ninja is die OTM funksies, dit nie die geval is net lyk byna so effektief te handel met behulp van die TWS van IB te bestuur. Byvoorbeeld koop 2 kontrakte. neem een ​​af ​​met een punt, beweeg oorblywende stop om b / e en sleep dit, om dit te laat hardloop. Dankie weer, Dale Ok ek is die roeping van die OTM die DOM, want ek doen dit alles in die DOM. Ek stem saam, ek kon nie handel sonder die DOM. En in die gebruik van die DOM im leer om die band te lees eerder as om te kyk na kaarte. Ek doen albei, maar Im beter en sien ondersteuning amp weerstand op die DOM. Ek het gedink oor die doen Forex maar niemand beveel IB en Ek is nie seker hoekom nie. Vir nou is ek verkies termynkontrak vir die Euro. 1 pit versprei is mooi en geen hoof speletjies met die makelaar. Maar id graag 'n paar ander pare verhandel. Kan wees. Uiteindelik. Ek het al met behulp van Ninja Trader op papier handel termynmark vir 'n paar maande, en is nou die regte geld direk handel met Interaktiewe Brokers. Ek is die oorweging van die aankoop van 'n lisensie om NJ gebruik vir live handel, (sodat ek kan gebruik OTM strategieë), maar is die debat oor die koste en het 'n paar bekommernisse. Ek wuld waardeer terugvoer van enigiemand usng Ninja, in partcular met IB. Ek weet daar is 'n paar kwessies, maar dit nie die geval blyk die probleme gepos my sou raak. My grootste bekommernis is met orde inskrywing, as ek 'n bevel deur Ninja 'n OTM gebruik strategie wat sleep tot stilstand kom sluit plaas, en daarna het 'n probleem, dit wil sê die rekenaar vries, verloor die internet konneksie. Sal my eerste stop is geplaas met IB Dit blyk dat sou die geval van wat ek gelees het oor Ninjas bladsy wees, maar ek is op soek na bevestiging, asook enige ander insette. Baie dankie aan al by voorbaat, en dankie aan almal op hierdie forum vir die groot inligting. Hi Dale, Ek gebruik NinjaTrader (Simulasie weergawe) met IB rekening. Vir bestellings, ek gebruik Bracket Trader. Bracket Trader gebruik die toevoer van IB en dit werk perfek. Jy kan 'n weergawe gratis aflaai. wat kan hanteer 1 of 2 instrumente. Komende Webinars en gebeure (16:30 ET tensy opgemerk) Registreer by te woon Register bywoon Register bywoon Register bywoon Register bywoon Makelaars en Data Feeds 24 Januarie 2012 07:13 Makelaars en Data Feeds 27 Junie 2011 09:54 AM Makelaars en Data Feeds 12 Maart 2011 18:11 Makelaars en Data Feeds 12 Maart 2011 15:06 IB Trader Workstation 26 Januarie 2011 14:04 Alle tye is GMT -4. Die tyd is nou 03:16. Page generated 2016/10/10 in 0.15 sekondes met 20 navrae oor Phoenix via jou IP 78.109.24.111Forex op NinjaTrader Forex op NinjaTrader Hallo, kan jy ook gebruik maak van die beste forex makelaar op hierdie planeet DUKASCOPY met ninjatrader. Jy moet DTN Bridge 3rd party gebruik, maar dit werk, selfs met die vrye papier handel rekening van dukascopy. Niemand klop die kommissies van dukascopy, as jy op forex, jy moet wees met dukascopy. tydperk. Maar jy hoef te hou Russiese roulette. Alles kan gekodeer in C, maar baie dinge is nie gedokumenteer en nie deur NinjaTrader, wat beteken dat die ontwikkelaar het 'n baie baie versigtig met wat hes doen om te wees, en te verhoed dat die maak van dit wat ons gebruik om te bel in Frans 'n quotusine gazquot ( 'n gas plant). 'N instrument soos dit is net te riskant om gebruik te word met die regte geld, 'n baie slegte R / R verhouding hier, IMHO. As jy wil NinjaTrader gebruik vir Forex, gebruik IB, MBT, of enige ander goeie ondersteun makelaar. As jy wil DukasCopy gebruik, gebruik Dukas gereedskap, of enige ander goeie sagteware, soos die vrye MultiCharts DT. Gewoonlik in die handel, diegene wat weet Dont Talk, en diegene wat praat dont weet. (Al Brooks) sukses vereis geen deodorant (Sun Tzu) Maar jy moet hou Russiese roulette. Alles kan gekodeer in C, maar baie dinge is nie gedokumenteer en nie deur NinjaTrader. wat beteken dat die ontwikkelaar het 'n baie baie versigtig met wat hes doen om te wees, en te verhoed dat die maak van dit wat ons gebruik om te bel in Frans 'n quotusine gazquot ( 'n gas plant). 'N instrument soos dit is net te riskant om gebruik te word met die regte geld, 'n baie slegte R / R verhouding hier, IMHO. As jy wil NinjaTrader gebruik vir Forex, gebruik IB, MBT, of enige ander goeie ondersteun makelaar. As jy wil DukasCopy gebruik, gebruik Dukas gereedskap, of enige ander goeie sagteware, soos die vrye MultiCharts DT. Vir die handel met Dukas op MC jy nodig het 'n 100k rekening. Neem jou Pips. uitgaan en lewe. Tier Luke. Forex Bekendmakings Kommissie gebaseer op maandelikse volumes, minimum kommissie is USD 2.00 (of valuta) per handel. Bron: Euro Money FX opname FX Poll 2016: Die Euro Money FX opname is die grootste globale opname van buitelandse valuta diensverskaffers. Kontak asseblief Kliëntediens of jou IB Verteenwoordiger om te sien of jy kwalifiseer vir die groot-grootte Bestel Fasiliteit (algemeen bestellings oor 7M dollar of ekwivalent). Sekere Institusionele kliënte te werk in 'n mark-up en / of likiditeit verskaf kapasiteit binne BRe forex platform. Hierdie kliënte kan individuele konfigurasies, tegniese fasiliteite, en / of die mark data voed persoonlike hul beperkte vermelding en mark-up funksie. Kontak kliëntediens of jou IB verkoopsverteenwoordiger vir meer inligting. IB SM. InteractiveBrokers, IB Universal rekening SM. Interaktiewe Analytics, IB Options Analytics SM. IB SmartRouting SM. Portefeulje Analyst TM en IB Trader Workstation SM is diens punte en / of handelsmerke van Interaktiewe Brokers LLC. Ondersteunende dokumentasie vir enige eise en statistiese inligting sal verskaf word op aanvraag. Enige handel simbole vertoon is slegs vir illustratiewe doeleindes en is nie bedoel om aanbevelings te beeld. Die risiko van verlies in aanlyn handel van aandele, opsies, futures, forex, buitelandse aandele, en verbande kan aansienlik wees. Opsies is nie geskik vir alle beleggers. Vir meer inligting lees die eienskappe en risiko's van gestandaardiseerde Options. Vir 'n kopie besoek www. theocc / oor / publikasies / karakter-risks. jsp. www. interactivebrokers / bekendmaking - Voordat handel, moet kliënte die betrokke risiko bekendmaking state op ons waarskuwings en Ontkennings bladsy lees. Handel oor marge is slegs vir gesofistikeerde beleggers met 'n hoë risiko toleransie. Jy kan meer as jou aanvanklike belegging verloor. Vir meer inligting oor marge lening tariewe, sien www. interactivebrokers / belang. Sekuriteit termynmark behels 'n hoë graad van risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Die bedrag wat jy kan verloor, kan groter wees as jou aanvanklike belegging wees. Voordat handel sekuriteit futures, lees asseblief die Veiligheidsraad Futures Risiko-Openbaringsverklaring. Vir 'n kopie besoek www. interactivebrokers / bekendmaking. Daar is 'n aansienlike risiko van verlies in buitelandse valuta handel. Die nedersetting datum van buitelandse valuta transaksies kan wissel as gevolg van tydsone verskille en openbare vakansiedae. Wanneer die handel in buitelandse valuta markte, kan hierdie lenings fondse noodsaak om buitelandse valuta handel te vereffen. Die rentekoers op geleende fondse moet in ag geneem word wanneer die berekening van die koste van die ambagte op verskeie markte. INTERACTIVE BROKERS ENTITEITE INTERACTIVE BROKERS LLC is 'n lid NYSE - FINRA - SIPC en gereguleer deur die Amerikaanse Securities and Exchange Commission en die Commodity Futures Trading Commission. . Hoofkwartier: Een Pickwick Plaza, Greenwich, CT 06830 VSA www. interactivebrokers INTERACTIVE BROKERS CANADA Inc is 'n lid van die beleggingsbedryf regulerende organisasie van Kanada (IIROC) en lid - Kanadese Investor Protection Fonds. Verhandeling van sekuriteite en afgeleide instrumente kan 'n hoë graad van risiko behels en beleggers moet bereid wees om vir die risiko van die verlies van hul hele belegging en verdere bedrae verloor. Interaktiewe Brokers Canada Inc is 'n uitvoering-net handelaar en maak nie voorsiening beleggingsadvies of aanbevelings met betrekking tot die koop of verkoop van enige sekuriteite of derivate. Geregistreerde kantoor: 1800 McGill College Avenue, Suite 2106, Montreal, Quebec, H3A 3J6, Kanada. www. interactivebrokers. ca INTERACTIVE BROKERS (Indië) PVT. LTD. is 'n lid van NSE. BSE NSDL www. sebi. gov. in. Regn. No NSE: INB / F / E 231288037 (CM / FO / CD) BSE: INB / F / E 011288033 (CM / FO / CD) NSDL: IN-DP-NSDL-301-2008. CIN-U67120MH2007FTC170004. Geregistreerde kantoor: 502 / A, Times Square, Andheri Kurla Road, Andheri Ooste, Mumbai 400059, Indië. Tel: 91-22-61289888 / Faks:. 91-22-61289898 www. interactivebrokers. co. in INTERACTIVE BROKERS SECURITIES JAPAN INC 187 03-4588-9700 (830-1730) Geregistreerde Kantoor: 4de Vloer Tekko Kaikan, 3-2 -10 Nihonbashi Kayabacho, Chuo-ku, Tokyo 103-0025 Japan www. interactivebrokers. co. jp INTERACTIVE BROKERS Hong Kong Limited word gereguleer deur die Hong Kong Securities and Futures Kommissie, en is 'n lid van die SEHK en die HKFE. Geregistreerde kantoor: Suite 1512, Twee Pacific Place, 88 Queensway, Admiralty, Hong Kong www. interactivebrokers. hk


No comments:

Post a Comment